Nova zimska kolekcija Drama! Brezplačna dostava za naročila nad 120€! 

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne prodajalne www.thegelbottle.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so za kupce in ponudnika zavezujoče.

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje Š Nails, Špela Šega s.p., Ljubljanska cesta 100, 2310 Slovenska Bistrica, matična številka: 7005300000, davčna številka: SI41066588, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Š Nails).

Nakup artiklov v spletni trgovini je mogoč brez registracije in vpisa v spletno trgovino.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Š Nails, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Š Nails pa postane član. Tako gost kot član Š Nails (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Š Nails.

Obiskovalec lahko registracijo opravi tako prek spleta. Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na [email protected]. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Dostopnost informacij

Š Nails se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

1. podatke o podjetju Š Nails (ime in sedež podjetja, matična številka),

2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

5. pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),

6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

8. časovno veljavnost ponudbe,

9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba spletne trgovine podjetja Š Nails na spletnem mestu www.thegelbottle.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Vse cene izdelkov v spletni trgovini vsebujejo 22% DDV. Cene so označene v evrih (EUR). Cene na spletnih straneh trgovine www.thegelbottle.si veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cena, ki je navedena ob posameznem artiklu, je v času potrditve nakupa končna prodajna cena artikla in se po potrditvi naročila ne more spremeniti. Cene so priporočene prodajne cene proizvajalca ali jih ponudnik oblikuje sam. V ceno izdelka strošek dostave ni vključen.

Ponudnik si prizadeva čim bolje skrbeti za ažurnost in točnost podatkov, ki so navedeni na spletu. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali mu ponudil rešitev v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata.

Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, video, slikovnega ali zvočnega materiala. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.

Naročilo

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah.

Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini (www.thegelbottle.si).

Kupoprodajna pogodba med Š Nails in kupcem je v spletni trgovini na spletni strani www.thegelbottle.si sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina podjetja Š Nails kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Š Nails kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Š Nails.

Naročilo

Prvi nakup

Na spletni strani kupec izbere artikle s klikom na »dodaj v košarico«. V kolikor želi kupiti več istih artiklov v okencu ob izdelku vnese količino. Količina izbranih artiklov se lahko kasneje spremeni še v košarici.

Ob zaključku nakupa kupec klikne gumb "Oddaj naročilo". V košarici lahko kupec preveri izbrane artikle in količine ter jih tudi še spreminja. V naslednjem koraku izpolnite obrazec "Registracija", če v spletni trgovini nakupujete prvič. S tem si kupec ustvari tudi uporabniški račun. V primeru, da je kupec na spletni trgovini že nakupoval, se izpolni »Prijava«.

Naslednji korak kupca pripelje v "Podrobnosti naročila", kjer določi način dostave in plačila ter dostavo naročila na drug naslov. Ob naslednjem koraku je naročilo zaključeno.

Na e-pošto ob oddaji naročila kupec prejme potrdilo o registraciji ter potrdilo, da smo naročilo uspešno prejeli.

Ko je naročilo z naše strani pregledano, prejme kupec na e-pošto potrdilo o potrjenem/zaključenem naročilu oziroma vas bomo v primeru morebitnih težav kontaktirali preko telefona ali e-pošte. Kupec je po elektronski pošti obveščen tudi, ko je naročilo odposlano.

Vračilo artiklov je možno v 14. dneh od prevzema. Artikel mora biti ob vračilu zapakiran v originalni embalaži, v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Stroške vračila krije naročnik.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina Š Nails si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-5 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka in v kolikor želenega artikla ni na zalogi, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti oziroma telefonu.

Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ali kartico po povzetju
  • z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu
  • z računom PayPal
  • s karticami MasterCard, Visa in American Express

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Š Nails-a.

Izdaja računa

Š Nails ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Darilni bon

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Š Nails proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec Š Nails pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Š Nails.

Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov, razen načina plačila. Darilni bon je možno plačati z nakazilom na račun Š Nails po predračunu. Veljavnost darilnega bona je 3 mesece od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati.

Uporaba darilnega bona:

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi.
  • Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Nato oddate spletno naročilo.

Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bone nadomestili z novimi darilnimi boni. Vplačani denar bomo vrnili na vaš račun. Vse, kar morate storiti je, da nam sporočite kode unovčenih darilnih bonov in številko vašega transakcijskega računa.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

1. Vaše naročilo v spletni trgovini

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Š Nails naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Š Nails lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Š Nails nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Š Nails. Preko elektronske pošte Š Nails kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Š Nails, ki bo artikel odstranil iz naročila. Š Nails ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi neizdobave artiklov, ki jih Š Nails nima na zalogi v lastnem skladišču.

2. Naročilo je odposlano / Naročilo je pripravljeno za prevzem

Spletna trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in obvesti kupca. Š Nails v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 040 349 657 ali po e-naslovu  [email protected]. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Pravica do odstopa kupca od pogodbe

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe kupca sporoči na e-naslov prodajalca [email protected].

V primeru odstopa od pogodbe kupca prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Š Nails, Špela Šega s.p., Ljubljanska cesta 6, 2310 Slovenska Bistrica ali ga osebno prinese na prevzemno mesto prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu izdelkov, če je kupec že odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Š Nails, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na njegovem naslovu. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Vrnjeni artikli z odprto embalažo

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni podjetju Š Nails in nimajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske in druge poškodbe na izdelku, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu). Vrnjene artikle v podjetju Š Nails pregledamo. V primeru, da kupec vrne poškodovan izdelek, ni opravičen do povračila kupnine.

Tip pomankljivosti artikla z oznako Odprta embalaža

  • Odrta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca Š Nails je podjetje GLS, vendar si Š Nails pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Stroški dostave so 3,99€, za nakupe nad 120,00€ pa je dostava brezplačna. V primeru izbire načina plačila po povzetju se strošek dostave poveča za 1,00€.

Ponudnik od trenutka predaje pošiljke z naročenimi izdelki GLS kurirski službi, ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjkajoče vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da se obrne na kurirsko službo GLS (https://gls-group.eu/SI/sl/gls-pritozba). Ponudnik bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Varnost

Š Nails uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Š Nails se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na spletni strani v poglavju Varstvo osebnih podatkov. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov.

Uporabnik s sprejetjem the pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Obveščamo vas, da zbiramo (obdelujemo) vaše osebne podatke, ki smo jih pridobili:

  • ob registraciji za spletno nakupovanje (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, IP naslov),
  • ob spletnem nakupu (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov),
  • ob morebitnih pritožbah, reklamacijah, uveljavljanju garancije in drugih zahtevkih (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini ter o načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času in predmetu nakupa),
  • ob naročilu na e-novice (elektronski naslov),
  • in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev,
  • ob naročilu na e-novice (elektronski naslov) in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev.

Komunikacija

Š Nails bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Š Nails bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj Š Nails bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Š Nails izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila Š Nails bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Omejitev odgovornosti

Š Nails se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Š Nails ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Š Nails kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Š Nails ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Š Nails v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine.

V primeru tehničnih težav na spletni strani si ponudnik pridržuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela.

V primeru preklica naročil bo ponudnik kupca obvestil v najkrajšem možnem času in ga seznanil z nadaljnjimi koraki.

Kupec oziroma obiskovalec spletne strani je dolžan zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Prav tako mora kupec zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Veljavnost v razmerju do tujcev

Ti splošni pogoji veljajo ne glede na statutarni ali dejanski sedež kupca in ne glede na njegovo dejansko sposobnost razumevanja jezika, v katerem so ti splošni pogoji sestavljeni. Pod pogoji potrošniške zakonodaje lahko kupec zahteva sklenitev pogodbe na podlagi teh splošnih pogojev tudi v drugem jeziku.

Pritožbe in spori

Š Nails spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Š Nails se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem v Š Nails lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 349 657 ali po elektronski pošti na  [email protected]. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Š Nails se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Š Nails prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Š Nails ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Š Nails, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Pogoji veljajo od 1.4.2020